روابط عمومی سیما منظر - کراپ‌شده

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایش اخبار۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ با تولید و انتشار ۳۲۲ خبر، گزارش و مقاله رتبه برتر را در بین سازمان‌های شهرداری‌های کرج و سازمان پارک‌ها و سیما منظر استان‌ها و کلانشهرها به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، باهدف ایجاد انگیزه و فضای رقابتی در حوزه اطلاع‌رسانی و تولید گزارش‌های خبری و تصویری در بین سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهرداری‌های کشور که منجر به ارتقاء شفاف‌سازی، پاسخگویی بهینه و تنویر افکار عمومی خواهد شد، عملکرد ۶ ماهه مورد بررسی قرار گرفت.

بنابر این گزارش در پایش ۶ ماهه اخبار نخست سال ۱۴۰۳ سایت‌ها و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهرداری‌های کشور، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تولید و انتشار ۳۲۲ خبر رتبه اول، سازمان زیباسازی شهرداری تهران با ۲۶۴ خبر در رتبه دوم و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با ۱۵۴ خبر در رتبه سوم قرار گرفت.

گفتنی است سازمان سیما و منظر کرج در ارزیابی عملکرد ۱۲ ماهه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز موفق به کسب رتبه نخست در تولید محتوای خبری در بین کلانشهرهای کشور شده بود.

کسب رتبه اول حوزه اطلاع‌رسانی سازمان سیما منظر کرج

کسب رتبه اول حوزه اطلاع‌رسانی سازمان سیما منظر کرج


منتشر شده در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =